Vanliga frågor

FAQ

Inköp med oss ger en säker, enkel och problemfri köpupplevelse.

     * Gratis frakt på utvalda enskilda produkter.
     * Aktivt kund rabatt ges i kassan för återkommande aktiva konsumenter.
     * World wide shipping tillgänglig.
     * Snabbt och enkelt köpa och betalningsföreläggande.
     * SSL säker betalning.
     * 14 dagar tillbaka och / eller utbyte alternativ tillgängligt för inköpta varor.
     * Alternativa betalning metodes tillgänglig för dem som inte har kreditkort.
     * Partihandel inköp tillgänglig för stor mängd beställningar.
     * Särskild ordning och skräddarsydda produkter och storlekar finns på begäran.

Alla produkter du ser finns att köpa online, klicka på objektet du vill köpa, välj den mängd av olika produkter alternativ som krävs och klicka på "lägg i varukorgen".

Man kan sedan gå tillbaka och lägga till ytterligare produkter i din korg eller "gå till kassan".

Checkout: Dess snabbt och enkelt att fylla i för både nya och befintliga kunder.

    1. Logga in en befintlig kund konto eller skapa ett nytt konto
    2. Visa beställningsinformation, välj frakt och betalningssätt.
    3. Betalningsinformation och kontroll.
    4. Lyckad köp.

Vi erbjuder SSL säker betalning med Visa och Mastercard branded kredit-och betalkort.

Vi erbjuder också ett brett utbud av alternativa betalnings metoder.

     * American Express
     * Diners club
     * JCB Cards
     * Visakort
     * MasterCard
     * Discover Card
     * PayPal betalningar
     * Bankwire Transfeer
     * ECheck Betalningar

Det är väldigt tryggt att handla i vår butik och säkerhet har högsta prioritet med alla betalningar görs på branschstandard Secure Sockets Layer (SSL) säker betalning servrar.

Alla tillgängliga återförsäljare och betalning är PCI DSS-kompatibel och använder industristandarden Secure Sockets Layer (SSL) teknologi som möjliggör kryptering av kritiskt känslig information såsom ditt kreditkort.

Vi sparar inte dina kreditkortsuppgifter och vi inte har behörighet att se eller spara dina finansiella / betalningsinformation.

Avvisade transaktioner kan orsakas av flera anledningar:

     * Anslutning problem mellan betalning gateway och bankerna säkra servrar.
     * Felaktigt kreditkortsbetalning information
     * Underlåtenhet att passera bedrägeri skärmen.
     * Vissa kreditkort inaktiveras för Internetanvändningen.

Om ditt betalkort kontakta vår kundtjänst om alternativa betalningssätt för din beställning.

Fraktkostnaden är baserad på bestämmelseland och antal och vikt av inköpta varor.

Beräknad fraktkostnaden:

     * Uppskattningsvis fraktkostnaden för enskilda produkter är att visa på sidan med produktdetaljer.
     * Uppskattningsvis fraktkostnaden för hela ordern visas i varukorgen informationssida.

Faktiska fraktkostnaden:

     * Den faktiska fraktkostnaden tillsammans med expressbrev alternativ visas i kassan.

Vi erbjuder gratis frakt på utvalda enskilda produkter och även baseras på det totala beloppet shopping.

     * Enskilda produkter som har gratis frakt präglas av en fri frakt ikon och text.
     * Gratis leverans baserat på din totala order visas i kundvagnen när beställningen är högre än den nuvarande fri frakt erbjudandets begränsat.

Alla leveranser skickas med rekommenderat brev och och kan spåras online.

När de kommer att visa dina länder lokala post Tracking Service online är bestäms av flera faktorer, bl.a. om du har valt uttryckliga eller vanlig post, när de har gjort i din länder gränser och har registrerats och behandlats av lokala, inhemska postservice .

OBS: För vissa länder paket som skickas med vanlig post visas inte i online-spårning förrän de har levererats eller försök levererats.

Registrerad paket kräver underskrift vid leverans, och om du inte är hemma vid tiden för leveransförsök brevbäraren lämnar ett meddelande där du ombeds hämta paketet på närmaste postkontor.

\r\n

I Sverige leveras paket av Posten AB.

\r\n

För andra länder och för att få mer information om leverans metoder och spårning besök vår Shipment Tracking Page Shipment Tracking Page...

Du har möjlighet att återvända din beställning inom 14 dagar från mottagandet.

Detta gäller inte enheter som inte kan återsändas med hygien (Underkläder och Swim-Wear), och har oförseglade.

Beställ avbokningar måste göras via vår online retursystemet, inom 7 dagar efter leverans av din post (s).

När du har avslutat din beställning och fått din avkastning information och spårning nummer (RMA) i online-retursystemet, skall varorna återlämnas till den adress som anges där, i sitt ursprungliga skick inom 14 dagar efter mottagandet.

Produkterna är ditt ansvar tills den når oss.

För din egen säkerhet rekommenderar vi att du markera paketet som en gåva och att du använder en leveransservice som försäkrar dig för värdet av varorna.

OBS: Vi accepterar inte tillbaka utan RMA-nummer eller återvänder skickat med några kostnader fäst vid leverans, kommer de automatiskt att returneras till avsändaren.

Ja vi erbjudar en Active Shopper Discount.

Denna rabatt tillämpas på alla framtida beställningar baserat på dina tidigare orderhistorik.

Så ju mer du har köpt hos oss högre du diskontot på din nästa beställning kommer att bli.

Du kan hela tiden kontrollera dina aktuella diskonteringsränta på ditt konto infosida.

Ja vi erbjuder grossist rabatter.

Vi erbjuder grossist och rabatter för större order på begäran.

Du välkommen att kontakta vår kundtjänst för mer information.

Ja, vi kan skapa egna och / eller skräddarsydda mindre eller större storlekar på begäran.

Du välkommen att kontakta vår kundtjänst för mer info.

Du kan använda / lösa in presentkort eller rabatt kod i den detaljerade kundvagnssidan.

Helt enkelt in din kod i fältet längst ner på sidan och sedan klicka på "lösa in"-knappen.

Sidan uppdateras och din nya vagn totalt med din rabatt dras visas direkt i din varukorg.

Så hur startar jag min önskelista?

Gå in på en produkt och klicka på knappen som säger "upp på önskelistan", dess verkligen så enkelt är det! Din önskelistan har nu inletts.

Fortsätt att lägga till produkter till önskelistan innehåller allt du behöver. Om du vill spara din önskelista du kommer att behöva "logga in" (om du redan har ett konto) eller "Skapa ett konto" (Om du inte har ett). Din önskelista är nu permanent.

Ok .. Jag har gjort min önskelista, hur gör mina vänner åt det?

Se din önskelista och det kommer att bli klart. Du kan bara skicka ett mail länken till en eller så många av dina vänner som du vill använda önskelistan skicka till en vän form.

Klicka på mitt konto längst upp på sidan, nästa val och klicka på "Glömt lösenord? Klicka här."

Du kommer då att tas till Hämta Lost Password, där du kan hämta ditt lösenord genom att mata in den e-postadress du använde för att skapa ditt konto och sedan klicka på knappen Fortsätt.

Ditt nya lösenord kommer att skickas till din registrerade e-postadress.

Klicka på mitt konto längst upp på sidan och logga in på ditt konto med din e-postadress och ditt lösenord.

När du har loggat in kommer du att kunna redigera alla dina kontouppgifter.

Det orsakas oftast av 1 av 2 möjliga orsaker.

1. Du använde stavat fel eller använt en ogiltig e-postadress vid registreringen / orderprocessen.

I sådana fall kontakta vår kundtjänst, uppge namn, adress, uppgifter ordning och en giltig e-postadress för att få problemet åtgärdas.

2. De e-postmeddelanden har fångats i din e-postkonton spamfilter. (Detta är vanligtvis fallet för de som använder Hotmail, MSN eller AOL-konton email)


I ett sådant fall kolla din e-postkonton skräppostfilter för e-post från oss, och om du hittar dem se till att du markerar dem som inte är spam och / eller lägga till dem i din e-post vita listan.

Om du inte är helt nöjd med ditt köp, helt enkelt tillbaka den eller de punkter tillsammans med din retur trakking nummer (RMA) till oss i sitt ursprungliga skick * inom 14 dagar efter mottagandet.

Vi kommer att göra en återbetalning eller byta varan för en annan storlek / färg om man föredrar det. Underkläder och badkläder är engångsbehållare med hygien.

Returnera eller byta en vara förfarande:

    1. Komplett online avkastning form. Du kommer då att få ytterligare information, returadress för produkten (er) och avkastningen spårningsnumret (RMA).
    2. Return the item (s) till som avsändaradress ange ditt RMA nummer.

Den produkt (er) är ditt ansvar tills den når oss.

För din egen säkerhet rekommenderar vi att du markera paketet som en gåva och att du använder en leveransservice som försäkrar dig för värdet av varorna.

OBS: Vi accepterar inte tillbaka utan RMA-nummer eller återvänder skickat med några kostnader fäst vid leverans, kommer de automatiskt att returneras till avsändaren.